Logo HorizontalWoltLogo
Menü

Villányi közös önkormányzati hivatal megváltozott ügyintézési rendje

2021. márc. 10.
ÖnkormányzatÜgyintézés

Tájékoztatás a villányi közös önkormányzati hivatal megváltozott ügyintézési rendjéről

A védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. Korm. rendelet alapján a közigazgatásban foglalkoztatott személyek – néhány kivételtől eltekintve – a munkájukat a munkavégzés helyétől eltérően, a lakó- illetve tartózkodási helyükön kötelesek végezni.

Fenti okok miatt a Villányi Közös Önkormányzati Hivatal ügyeleti rendben működik a következők szerint:

  • A személyes ügyfélfogadás a döntés visszavonásáig szünetel, az ügyek elektronikus úton, vagy postai úton intézhetőek.
  • A hivatal jelenlegi feladatellátási helyén, a Villányi Művelődési Ház Eislingen tér felőli bejáratánál kihelyezésre kerül egy postaláda, a kérelmek abban is elhelyezhetőek.
  • A kapcsolattartás megkönnyítése érdekében a kérelmeken kérjük a telefonos és – amennyiben van -, e-mailes elérhetőségek feltüntetését,
  • Kérjük azon magánszemélyeket, akik ügyfélkapuval rendelkeznek, ügyeiket elsősorban elektronikus úton, az önkormányzati hivatali portálrendszeren (https://ohp-20.asp.lgov.hu), vagy a https://epapir.gov.hu oldalon keresztül indítsák.
  • Az elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfeleinkkel való kapcsolattartás elektronikus úton, a megszokott módon történik, de természetesen kérdés esetén állunk rendelkezésükre telefonon, e-mailben is.
  • A Hivatal munkanapokon 08:00 és 12:00 óra között a +36 72 592 930 központi telefonszámon fogadja hívásaikat. Amennyiben adott napon a keresett ügyintéző nem elérhető, úgy a telefonszám ügyeletes kollegának való megadása esetén, az ügyintéző az ügyfelet visszahívja.
  • Személyes megjelenéshez kötött ügyintézésre kizárólag előzetes telefonos időpont egyeztetés alapján kerülhet sor, az időpontegyeztetésre a fent megadott időintervallumokban és módon van lehetőség.
  • Felmerülő kérdés esetén kérjük, hogy kollégáinkat elsősorban a varoshaza@villany.hue-mail címen keressék. Halaszthatatlan esetben dr. Pencz-Nikolics Katalin jegyző hívható a +36 30 508 1215 telefonszámon, anyakönyvi ügyekben Schneider Attiláné anyakönyvvezető a +36 30 413 3655 telefonszámon.
  • A kérelemnyomtatványok kitöltésében, fénymásolásban szükség esetén a Villányi Szociális és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai segítenek, azonban kérjük, hogy a megnövekedett leterheltség miatt, segítségüket csak indokolt esetben vegyék igénybe.
  • A nyomtatványok többsége letölthető Villány Város Önkormányzatának honlapjáról is az elektronikus menüpontból (http://www.villany.hu/elektronikus_ugyintezes).
  • A szociális célú támogatások kifizetése érdekében a Hivatal pénztárja szerdánként fogadja az Ügyfeleket.

Megértésüket köszönjük!

dr. Pencz-Nikolics Katalin
jegyző

Megosztás